8 Ekim 2012 Pazartesi

En iyi anaokulu hangisi ?

0 yorum

Bu sorunun dogru cevabı aslında en iyi anaokulu hangisi degil en iyi eğitimi veren hangisi olmalıdır.

Eski klasik sistem anaokullarını hepimiz biliyoruz.Tüm cocukların aynı anda aynı resmi çizmeye çalıştıkları,ögretmenlerin cocukları sürü mantıgında bagıra cıgıra gütmesinden başka bişi degil...

Ben eski sistemde bir anaokuluna gittim.Anaokulumla ilgili hatırladıgım iki şey var.Anaokulu ögretmenimin bagırıp duran yüzü ve öglenleri zorla uyutulmaya çalışılmam...

Avrupa ve Amerikada yüzyıldır uygulanan ama bizde çok yeni ve sadece bazı okullarda uygulanan bir yöntem var ve ben bu yöntemin sınıflarını ve eğitimlerini gördüm hayran kaldım.Yöntemin adı ;


Montessori yöntemi

ve bence gerçekten çocuklar sadece bu yöntemle eğitilmeli...

Yıllığı 15-20 bin lira olan isim yapmış anaokulları bile hala çocuğu ezen boş zavallı kabul eden eski sistemdeler...çok yazık...

Lütfen çocuklarınızı düşünün ve bu sistemi araştırın.



Montessori Derneği
http://cogemed.info/

Montessori okulundan mezun iki ünlü :)


Lary Page & Sergey Brin: Google’ın kurucuları






Genel

Maria Montessori
http://tr.wikipedia.org/wiki/Maria_Montessori

Yanıtla

 
View My Stats