8 Ekim 2012 Pazartesi

Android telefonu Unbrick yapmak

1 yorum



Android telefonumun odin ile yazılımını güncellerken çok yavaşladı.Sıkıldım fişini çektim.

Ve beklenen sonuç telefon hiç bir şekilde açılmadı açma düğmesine bastığımda tek gördüğüm bir telefon, bir bilgisayar ve aradaki bağlantının olmadığını gösteren bir resim çıkıyordu.Sarı bir ünlem işareti o kadar...

Tabi canım sıkıldı netten araştırdım buna brick/ruin düzeltilmesinede unbrick denildiğini ögrendim.

Ama çok kaynak ve yazı yok paylaşmak isterim...


Unbrick yapmanın üç yöntemi var.

Yöntem 1
Unbrick kit  ( Türkiyede pek bulunmuyor )


Yöntem 2
Pcde Java Unbrick tool


Yöntem 3
Java İmg
Ben bunu uyguladım.

* Telefonun pilini çıkarıp kapatın.
* Dreaimg-rc29.zip  isimli dosyayı indirin.
* İçerisindeki DREAIMG.nbh isimli dosyayı telefondan çıkan hafıza kartına atın.
* Kart Fat32 olmalı.Dosyayı atınca hafıza kartını ve pili geri takın.
* Telefonu Download modda açın. ( Ses kısma tuşu + Home + Açma Kapatma Tuşu)
* Tekrar telefonu açıp bilgisayara bagladım.Hiç sıkılmadan Odinle romu tekrar attım.

İşlem gayet başarılı :) Yükleme sürerken kesinlikle kapamayın fişi çekmeyin ...

Android



One Response so far

  1. hafıza kartı oksa anpıcaz cihazım galaxy s3 neo içinde hafıza kartı ile ilgili hiç birşey yok

Yanıtla

 
View My Stats